РЕПУБЛИКА СРБИЈА
АУТОНОМНА ПОКРАЈИНА ВОЈВОДИНА
ОПШТИНА НОВА ЦРЊА
ПРЕДСЕДНИК ОПШТИНЕ
ЈНА 110
Нова Црња
Број: Сл.
Датум: 9.12.2025.
Обавештење о почетку рока за подношење пријава за упис непокретности
Обавештавамо вас да је 8. децембра 2025. године почело пријављивање за упис објеката у складу са Законом о посебним условима за евидентирање и упис права на непокретностима („Службени гласник РС“, број 91/2025).
Рок за подношење пријава је 60 дана, до 5. фебруара 2026. године.
Грађани могу самостално поднети пријаву путем дигиталне платформе Агенције за просторно планирање и урбанизам Републике Србије, којој се приступа преко портала svojnasvome.gov.rs. и то са својим ЈМБГом и личном картом или налогом на порталу еУправа. Грађани подносе пријаве за сваку непокретност појединачно.
Поред тога, грађанима је обезбеђена подршка у просторијама општине и филијалама Поште Србије, где могу добити све потребне информације и техничку помоћ за подношење пријаве, и то:
Просторије општине:
1. Зграда Општинске управе Нова Црња, ЈНА 110, приземље, канцеларија бр. 12.
2. Зграда Месне заједнице Српска Црња, Краља Александра 58, приземље, канцеларија матичара.
Шалтери Поште:
1. Српска Црња, Краља Александра 66;
2. Нова Црња, ЈНА 110.
За подношење електронске пријаве потребни су следећи подаци и документа:
- Лична карта,
- Број катастарске парцеле или адреса,
- Доказ о праву својине (уговор о куповини, решење о оставини, дозвола за градњу, изјава, уговор/исправа о стицању права, исправа о промени података, употребна дозвола, остале исправе, уговор о заједничкој изградњи, континуитет права, правни интерес ( у случају да корисник није власник),
- Подаци о објекту: ID објекта или означити објекат на мапи, врста објекта, површина, спратност, посебни делови (ако постоје)
- Изјава под кривичном и материјалном одговорношћу да су све достављене исправе верне оригиналу и да су унети подаци тачни, да подносилац пријаве преузима ризик за безбедност и корипћење објекта/дела објекта, у случају штете према трећим лицима (изјава се даје под кривичном и материјалном одговорношћу путем дигиталне платформе без прилагања документа).
Моле се грађани да са собом понесу и податак о маил адреси на коју ће примати будућа обавештења и документа.
Пријем електронских пријава у наведеним просторијама општине ће се вршити радним данима у времену од 8,00 до 14,00 часова, а на шалтерима пошти сходно предвиђеном радном времену.
Информатор и детаљно упутство за поступак уписа доступни су на званичном сајту svojnasvome.gov.rs.
Председник општине Нова Црња
Драган Даничић
Поделите вест: