REPUBLIKA SRBIJA
AUTONOMNA POKRAJINA VOJVODINA
OPŠTINA NOVA CRNjA
PREDSEDNIK OPŠTINE
JNA 110
Nova Crnja
Broj: Sl.
Datum: 9.12.2025.
Obaveštenje o početku roka za podnošenje prijava za upis nepokretnosti
Obaveštavamo vas da je 8. decembra 2025. godine počelo prijavljivanje za upis objekata u skladu sa Zakonom o posebnim uslovima za evidentiranje i upis prava na nepokretnostima („Službeni glasnik RS“, broj 91/2025).
Rok za podnošenje prijava je 60 dana, do 5. februara 2026. godine.
Građani mogu samostalno podneti prijavu putem digitalne platforme Agencije za prostorno planiranje i urbanizam Republike Srbije, kojoj se pristupa preko portala svojnasvome.gov.rs. i to sa svojim JMBGom i ličnom kartom ili nalogom na portalu eUprava. Građani podnose prijave za svaku nepokretnost pojedinačno.
Pored toga, građanima je obezbeđena podrška u prostorijama opštine i filijalama Pošte Srbije, gde mogu dobiti sve potrebne informacije i tehničku pomoć za podnošenje prijave, i to:
Prostorije opštine:
1. Zgrada Opštinske uprave Nova Crnja, JNA 110, prizemlje, kancelarija br. 12.
2. Zgrada Mesne zajednice Srpska Crnja, Kralja Aleksandra 58, prizemlje, kancelarija matičara.
Šalteri Pošte:
1. Srpska Crnja, Kralja Aleksandra 66;
2. Nova Crnja, JNA 110.
Za podnošenje elektronske prijave potrebni su sledeći podaci i dokumenta:
Lična karta,
Broj katastarske parcele ili adresa,
Dokaz o pravu svojine (ugovor o kupovini, rešenje o ostavini, dozvola za gradnju, izjava, ugovor/isprava o sticanju prava, isprava o promeni podataka, upotrebna dozvola, ostale isprave, ugovor o zajedničkoj izgradnji, kontinuitet prava, pravni interes ( u slučaju da korisnik nije vlasnik),
Podaci o objektu: ID objekta ili označiti objekat na mapi, vrsta objekta, površina, spratnost, posebni delovi (ako postoje)
Izjava pod krivičnom i materijalnom odgovornošću da su sve dostavljene isprave verne originalu i da su uneti podaci tačni, da podnosilac prijave preuzima rizik za bezbednost i koripćenje objekta/dela objekta, u slučaju štete prema trećim licima (izjava se daje pod krivičnom i materijalnom odgovornošću putem digitalne platforme bez prilaganja dokumenta).
Mole se građani da sa sobom ponesu i podatak o mail adresi na koju će primati buduća obaveštenja i dokumenta.
Prijem elektronskih prijava u navedenim prostorijama opštine će se vršiti radnim danima u vremenu od 8,00 do 14,00 časova, a na šalterima pošti shodno predviđenom radnom vremenu.
Informator i detaljno uputstvo za postupak upisa dostupni su na zvaničnom sajtu svojnasvome.gov.rs.
Predsednik opštine Nova Crnja
Dragan Daničić
Podelite vest: